(3) London Olympics 2012: Zion: Straten Plan

 

(3) London Olympics 2012: Zion: Straten Plan

Ik zal beginnen met het vermelden van mijn intenties. Met mijn onderzoek ben ik niet van plan paniek of angst te veroorzaken, ook niet om een platform van vooroordelen en haat te creëren. Ik Publiceer deze standpunten simpelweg voor bewustwording. Om bewustzijn te laten ontstaan over de redenen, indien er iets staat te gebeuren tijdens de London Olympische spelen van 2012, kunt u het evenement in acht nemen met een kritisch oog.

Het is mijn bedoeling, ervoor te zorgen dat wij niet worden misleid!

Na mijn twee vorige artikelen over de Olympische Spelen van 2012, heb ik besloten om mijn ogen in de lucht te werpen en weer naar beneden te kijken. U raadt het al, ik kwam uit bij Google Maps.
Hier is een satellietweergave van het 2012 Olympische gebied. Zoom in en neem een kijkje:

Stratford in Londen, is de gastheer voor het Olympische dorp, dat massale ontwikkelingen ondergaat als gevolg van het project. Van het gebied wordt beweerd dat het, het laatste geschikte gebied in London was. Wat een geluk he? Of misschien werd het jarenlang met rust gelaten voor deze reden! Ik verkies het laatste.

En dus … ter zake. Neem eens een kijkje op het Olympische gebied met Google Maps om de wegen  goed te bekijken. Op het eerste gezicht lijkt het net als iedere andere straten kaart, volhard … En bekijk de straatnamen wat beter (zoom in)

U zult zien dat het gehele terrein van het Olympisch dorp omgeven is door Bijbelse
en mystieke straat namen. Het Nieuwe Jeruzalem kunt u zich afvragen?

—————————————————————————————————————-

English Version

(3) London Olympics 2012: Zion: Street Plan

I shall start by stating my intentions. With my research, I do not intend to cause panic or fear, or to create a platform for prejudice and hate. As a spiritual person, I publish these views in order to simply raise awareness. To raise awareness on the grounds, that if indeed something does transpire during the London Olympics 2012, you can observe the event with a critical eye.

It is my intention to ensure we shall not be duped!

Following my two previous articles concerning the Olympics 2012, I decided to cast my eyes into the air and look down again. You guessed it, out came Google Maps.

Here’s a satellite view of the Olympics 2012 Site:

Stratford in London, is to become host to the Olympic village, which is undergoing massive regeneration due to the project. The site was claimed to be the last area of suitable waste land in London. Pretty lucky eh? Or maybe it was left alone for years for this very reason! I choose the latter.

And so… to the point. Take a look at the Olympic site with the Google Maps road view. On a first glance it looks like any other map view, but persevere… take a closer look at the road names (click to enlarge):

You will find that the entire site of the Olympic Village is surrounded by somewhat biblical and mystical road names. The New Jerusalem you ask?

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

