Extra 1.. Een SWASTIKA gemaakt van het Olympische 2012 logo

 

Een SWASTIKA gemaakt van het Olympische 2012 logo

Alles wat ik wil NU, is dat iemand mij verteld dat dit niet gepland was!

Ik hoop dat onze grote symbolische analisten een blik zullen werpen op wat ik gevonden heb en zullen beginnen met het analyseren hiervan, zodat ik weet wat de ‘symbolisten’, die dit logo ontwierpen, voor ons in petto hebben!

Olympische Logo Londen

Toen ik de eerste e-mail ontving met de vermelding dat het logo het woord ZION spelt, grinnikte ik … bij de tweede, zei ik: “Hmmmm” … misschien moet ik eens een kijkje nemen! Ik nam een kijkje en daar was het: ZION!

Het Logo speltt ZION

Maar toen begon ik e-mails te krijgen die zeiden dat het logo eruit zag als een gestileerde Swastika! Ik verwierp dat direct … Maar hoe meer tijd er verstreek, en hoe meer ik er over nagedacht … dus printte ik het originele logo … sneed het … en legde hem in stukken … en wat denk je … Ik zag het gestileerde logo ook … Ik voegde GEEN stukken toe … Ik gebruikte NIET het grote deel met de Olympische ringen erop, ik sneed rond de cirkels, zodat ik de gestileerde 3-potige Swastika in het midden van de cirkel kon plaatsen. Ik maakte GEEN gebruik van de “punt”.

Gestileerde SWASTIKA

 

—————————————————————————————————————

English Version

A SWASTIKA made from the 2012 Olympic logo

All I want NOW, is for someone to tell me that this WASN’T planned!!

I hope our GREAT symbolic analysts will take a look at what I have found and start analyzing it so I know what the “symbolists” who designed this logo have in mind for us!!

London Olympic Logo

When I got the first email stating that the logo spelled ZION, I chuckled… when I got the second one, I said “Hmmmm“… maybe I should take a look!! I took a look and sure enough ZION was there!!

London Olympic Logo Spells ZION

But THEN I started getting emails that said there the logo looked like a stylized Swastika!! I dismissed that immediately… but the more time went by, the more I thought about it… So printed out the original logo… cut it up… laid it out in pieces… and guess what… I saw the stylized logo too… I added NO pieces… I did NOT use the large part that had the Olympic circles on it, I cut around the circles so I could put the stylized 3-legged Swastika in the middle circle. I did NOT use the “dot”.

LONDON OLYMPICS STYLIZED SWASTIKA


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Extra 1.. Een SWASTIKA gemaakt van het Olympische 2012 logo

  1. Pingback: BOINNK!!! | Project Bluebeam / Olympische Spelen?

  2. Pingback: Zou Project Bluebeam Gepland staan voor de Olympische Spelen van 2012? | hetuurvandewaarheid.info

  3. Pingback: Zou Project Bluebeam Gepland staan voor de Olympische Spelen van 2012? | RikClay's Blog

  4. Pingback: Project Bluebeam geplanned bij Olympics 2012? | Olympic

Geef een reactie

