(Intro) Over mijzelf (Rik Clay)

Over mijzelf (Rik Clay)

(Vrij vertaald René Voogt)

Leeftijd 25 jaar, ik voltooide zowel het verplichte onderwijs (het nationale mind-control programma) als ook de universiteit, en ik werkte aan muzikale inspanningen, waarbij ik 2 albums nationaal uitbracht, ik maakte muziekvideo’s en toerde religieus door de UK en Europa. Mijn band ‘FULC’ ontving veel recensies en sympathie van Kerrang, een Metal Hammer en Rock weekblad. De band nam een goede 6 jaar van mijn leven in beslag waarin ik gitarist en ondersteunend vocalist was.

Vanwege mijn muzikale passie, ontwikkelde ik vaardigheden als grafisch ontwerpen / webdesign / en alle andere multimedia zaken, als steun voor promotie.

Kort na het uit elkaar gaan van FULC in 2005, begon ik mijn eigen solo-electronica project genaamd ‘Ergens Maar Niet Hier’ en ging samen met de jongens van ‘Ten Seconds Of Chaos’ uit Leeds. Beiden waren van korte duur en te wijten aan mijn drang naar mijn echte persoonlijke ontwikkeling.

Ik realiseerde me dat een ‘echte baan’ nodig was om mijn ambities te financieren. Zeven jaar, werkzaam in lokale, onafhankelijke platenwinkels moest tot een einde komen, en dus verhuisde ik en ging verder met wat ik dacht dat het een droombaan zou zijn – maar oh, wat had ik het mis.

Een Ethische reisorganisatie! Wie zou daaraan gedacht hebben? Een ethische reisorganisatie waarvan de eigenaar miljonair wordt en een huis koopt in Griekenland, en het vervolgens verkoopt als Eerste Keus Vakanties … arme arme goedgelovige studenten. Neem nooit een georganiseerde reis – maar regel het zelf!

En dus begonnen mijn inzichten zich te verschuiven, om een lang verhaal kort te maken.

Ik reisde naar Egypte en nam een boot de Nijl op van Aswan naar Luxor voordat we verder reisden naar Caïro om de piramides van Gizeh, Saqqara en Dashur te kunnen zien. Mediteren in de ‘Konings kamer’ is één van die ervaringen die je nooit zult vergeten.

Bij terugkeer werd ik voorgesteld aan Julia, een dame, die later mijn Reiki Meester werd. Over een periode van weken, leidde Julia mij op tot Reiki Niveau II – een levens veranderend geschenk.

De zomer van 2007, toonde mij de ware betekenis van synchroniciteit. Ervaringen, te lang en te ingewikkeld om uit te leggen, met betrekking tot de graancirkels in Wiltshire, Glastonbury, Daniel Pinchbeck (auteur van 2012: Het Jaar van de Maya profetie), David Shayler (zelf-verklaarde reïncarnatie van de geest Yeshua), Stonehenge, Avebury en de eilanden van Malta en Gozo.

Toen kwam de winter, waardoor mij niets anders overbleef, om mijn studie te beginnen … oh en een reis naar Yucatan.

Waar sta ik vandaag? Er is een probleem met de toestand van ons milieu. Er is een probleem met de samenleving. Er is een probleem met onze regeringen. En er is een probleem met de corrupte Piramidale Macht die onze planeet onderwerpt aan slavernij.  Maar … er is hoop!

Op 06 Juni 2008, doet Rik het Řed Ice interview. Hij is optimistisch en vrolijk, en kijkt uit naar het onthullen van meer.

Op 13 Juni 2008 om 08:24 uur post hij zeer gelukkig nog een artikel

Om 9:51 uur, post hij nogmaals vrolijk, waarin hij binnenkort de ‘volledige uiteenzetting van de muziek industrie’ belooft.

Zijn vader vertelde dat hij plotseling een inzinking had? Die hem totaal lamlegde en zelfs niet meer de capaciteiten had om zelfs maar te overwegen het internet op te gaan.

Maar Rik’s blog verdween op 13 juni 2008. Dus als Rik plotseling zo ziek werd die dag, na het bericht dat hij dingen zou gaan onthullen, zo ziek dat hij niet meer over de capaciteit beschikte om te overwegen het internet op te gaan – wie haalde dan zijn blog eraf?

Rik Clay werd dood aangetroffen in zijn bed, enkele dagen na zijn interview met ‘Red Ice creations’ in augustus van het jaar 2008.

Er is een BackUp gemaakt van Rik`s werk en de complete blog is HIER te downloaden. Het wachtwoord is tcm. Zoek in elke map het bestand INDEX HTML,  dubbelklik en u bent erin.

—————————————————————————————————————-

English Version

(Intro) About Me (Rik Clay)

Aged 25, I attended and completed both compulsory education (the national mind-control curriculum) and university, whilst working on a musical endeavour in which I released 2 albums nationwide, shot music videos and toured the UK & Europe religiously. My band ‘FULC‘ received rave reviews and praise in the likes of Kerrang, Metal Hammer and Rock Sound magazine. The band occupied a good 6 years of my life in which I was lead guitarist and backing vocalist.

Due to my musical passion, I developed skills in graphic design / web design / flash and all other things multimedia, as an aid for promotion.

Shortly after FULC’s demise in 2005, I began my own solo electronica project called ‘Somewhere Not Here‘ and teamed up with the guys in ‘Ten Seconds Of Chaos‘ from Leeds. Both were short-lived due to my urge for some true personal development.

I realised a ‘real job’ was needed to fund my aspirations. Seven years, working in local independent record stores had to come to an end, and so I moved on to what I thought was the dream job – but oh, how I was wrong.

Ethical travel company! Who thought of that one? An ethical travel company who’s owner becomes a millionaire and buys a mansion in Greece, and then sells out to First Choice Holidays… poor poor gullible students. Never take an organised ‘Gap Year’ – do it yourselves!

And so my perceptions started to shift to cut a long story short…

I travelled to Egypt and took a boat up the Nile from Aswan to Luxor before moving on to Cairo to see the pyramids at Giza, Saqqara and Dashur. Meditating in the ‘Kings Chamber’ is one of those experiences you’ll never forget.

On my return, I was introduced to Julia, a lady who was to become my Reiki Master. Over a series of weeks, Julia trained me to Reiki Level II – a life changing gift.

The summer of 2007, showed me the true meaning of synchronicity. Experiences, too long and complicated to explain, involved the crop circles in Wiltshire, Glastonbury, Daniel Pinchbeck (author of 2012: The Year Of The Mayan Prophecy), David Shayler (self-declared reincarnation of the Yeshua spirit), Stonehenge, Avebury and the islands of Malta and Gozo.

Along came winter, leaving me no option but to start my studies… oh and squeeze a trip to the Yucatan in Mexico, to get a feel for the home of 2012.

Where I stand today? There is a problem with the state of our environment. There is a problem with society. There is a problem with our governments. There is a problem with this corrupt pyramid of power enslaving our planet. But… there is hope!

On June 6, 2008, Rik does the Red Ice interview. He is optimistic and cheerful, and looks forward to reveal more.

On June 13, 2008 at 08:24 hours he very happy post another article

At 9:51 pm, he again cheerfully post, and he promises  soon “full explanation of the music industry.

His father said he suddenly had a total breakdown? That completely paralyzed him and not even had the capacity to even consider going on the internet.

But Rik’s blog disappeared on June 13, 2008. So if Rik suddenly became so sick that day, and notified that he would reveal things, so ill that he no longer had the capacity to consider to go on the Internet – who then took off his blog?

Rik Clay was found dead in his bed, a few days after his interview with Red Ice Creations “in August of 2008.

There is a backup of Rik `s work and the complete blog can be downloaded HERE. The password is tcm. Find the file in any folder INDEX HTML, and double click it.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op (Intro) Over mijzelf (Rik Clay)

  1. Pingback: 2012 – Olympische Spelen London – Rik Clay | Hetuurvandewaarheid's Blog

  2. vakantiehuis zegt:

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar rikclay.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

    • hetuurvandewaarheid zegt:

      Ik heb geen idee, heb het daarnet hier geprobeerd en ik kan m gewoon tussen de favo`s zetten in firefox…

      Rechtermuis – bladwijzer maken…

      René

  3. Pingback: Iran roept op tot boycot Olympische Spelen 2012 vanwege ‘Zionistisch’ logo | hetuurvandewaarheid.info

  4. ingrid zegt:

    De te downloaden blog van Rick Clay is inmiddels gesencureerd. Is er een andere mogelijkheid om dit te vinden?

    • hetuurvandewaarheid zegt:

      Is inmiddels inderdaad gecensureerd..

      Hier een Pdf met het grootste gedeelte van zijn blog:

      Bijna alles wat in de Pdf vermeld wordt – staat ook hier op de site (maar dan vertaald)

      Mocht je het bestand alsnog willen hebben – geef me je mail adres en ik stuur het je toe..

      René

  5. XX zegt:

    je moet registreren om te mogen downloaden ?

Geef een reactie

