Madonna’s Superbowl Pauze Show: een viering van de Grote Priesteres van de Music Industrie

Click here for the English version

Madonna’s Superbowl Pauze Show: een viering van de Grote Priesteres van de Music Industrie

(Vrij vertaald René Voogt)

Toen ik hoorde dat Madonna – ook bekend als de Grote Priesteres van de muziekindustrie – zou optreden tijdens de pauze van De Superbowl, dacht ik: “Dit moet wel iets interessants zijn”. En dat was het. Terwijl de meeste vermaakt werden door een vrouw van in de vijftig die op het podium rond danste, lachte ik mijn broek uit, waar anderen geërgerd waren door haar playback act, was ik geïnteresseerd in iets anders: de vlaag aan symboliek die al flitsend bij miljarden kijkers wereldwijd in hun huiskamer getoond zouden worden. Terwijl de meeste Madonna’s prestaties beschouwden als een leuke onderbreking van de belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar, zullen zij die bekend zijn met de symboliek het waarschijnlijk eens zijn met de volgende uitleg ervan: Madonna’s show tijdens de pauze, was één groot feest van de Illuminati industrie en hun Grote Priesteres, Madonna.

Een week voor de Superbowl, beschreef Madonna aan Anderson Cooper het spirituele belang van de show, die tijdens de pauze zal worden gegeven:

“De Superbowl is iets van het Heiligste der Heiligen in Amerika. Ik kom op tijdens de pauze van deze “kerkelijke ervaring”, en zal een preek prediken. Het zal machtig mooi worden”.

Het is eerder de bedoeling dat deze Kaballah-initiatie naar de Superbowl verwijst als het ‘Heiligste der Heiligen’ daar het de naam van de heiligste plaats in de Tempel van Salomo was. Het was niemand toegestaan om het Heiligste der Heiligen te betreden, op de Hoge Priester na. Dit privilege werd alleen maar toegekend op de Grote Verzoeningsdag, om het bloed van het offer te offeren en het met wierook aan te bieden voor de genadetroon. Madonna’s overeenkomst spreekt daarom ook boekdelen over de denkwijze achter haar prestaties. Laten we eens kijken naar de belangrijkste delen van haar show.

Binnenkomst van de Priesteres

Madonna`s binnenkomst bestaat uit een uitgebreide stoet die passend zou zijn voor een Hoge Priesteres of zelfs voor een Godin.

Voort geduwd door honderden Romeinse soldaten en verwelkomd door honderden vrouwen, maakt dat de glorieuze binnenkomst van Madonna, een weerspiegeling is van haar status in de entertainment wereld.

Haar eerste optreden werd sterk beïnvloed door het oude Egypte-Sumerië-Babylon, en Madonna’s kostuum herinnert ons aan een oude Babylonische Godin.

Het decor van het eerste optreden van Madonna combineert elementen uit het oude Egypte, Sumerië en Babylon. Madonna zelf is gekleed op een manier die sterk doet denken aan een oude Sumerische / Babylonische Godin, Inanna-Isjtar.

Ishtar met haar voet op een brullende leeuw en ze draagt een opvallende hoofdtooi die lijkt op de gehoornde kroon van Madonna. Ishtar wordt vaak afgebeeld met vleugels, wat een kenmerk is dat verwijst naar het “vervoer” van Madonna.

Ishtar was een krachtige en assertieve Godin die invloed had op en de controle uitoefende over: oorlog, liefde, seksualiteit, voorspoed, vruchtbaarheid en de prostitutie. Ze zocht hetzelfde bestaan als dat van mannen, ze genoot van de glorie van de strijd, en het zoeken naar seksuele ervaringen. Madonna’s opkomst als Ishtar is dan ook uiterst interessant te noemen, omdat we kunnen stellen dat de zangeres, gedurende heel haar carrière, dezelfde assertieve en seksuele kwaliteiten van Ishtar liet zien, waarmee ze in de muziek industrie een staat van macht heeft bereikt die gewoonlijk voorbehouden is aan mannen. Op een esoterisch niveau wordt Ishtar geassocieerd met de planeet Venus, beter bekend als de Morgenster of de Avondster.

De aanwezigheid van de 2 sphinxen die voor Madonna staan zijn hetzelfde als die van de Tarotkaart “De strijdwagen”. Volgens Manley P. Hall staat deze kaart voor “de standvastige die de strijdwagen bestuurd.” De sphinxen die de wagen voortbewegen, representeren de geheime en onbekende kracht waardoor de zegevierende overheerser door verschillende onderdelen van zijn universum wordt bewogen.

Dus, in deze mythologisch geladen omgeving, voert Madonna de hedendaagse “mode” uit. Tijdens de voorstelling werden de covers van Vogue Magazine getoond, een blad dat in de voorhoede staat van Illuminati symboliek in de mode (zoals te zien is in de serie artikelen “Symbolische Foto’s van de maand”).

Vogue eindigt met een symbool dat in overeenstemming is met het Egyptische-Babylonische thema van de voorstelling, één die ook van het grootste belang in de occulte geheime genootschappen zoals de Vrijmetselaarij, de Rozenkruisers en de Illuminati: De Gevleugelde Zonneschijf.

Het nummer eindigt met het tonen van een gevleugelde zonneschijf.

“‘Symbool voor het element lucht, dit bestaat uit een cirkel-of Zonne schijf omringd door een paar vleugels. In de rituele magie wordt het boven het altaar in oostelijke richting opgehangen, en gebruikt bij het aanroepen van bescherming en de samenwerking van de Sylfen”.
-Hope, Murry, “Praktical Egyptian Magic”

De gevleugelde zon wordt vandaag de dag nog steeds gebruikt door groepen als de Vrijmetselaars, de theosofen en de Rozenkruisers.

“De Gevleugelde Globe is bij uitstek het symbool van de Rozenkruisers, hoewel de Illuminati er ook aanspraak op kan maken, en het is toegegeven dat het van Egyptische afkomst is. De gevleugelde bol is het symbool van de volmaakte ziel die op zijn weg terug is, naar de bron van haar ontstaan, daarbuiten in De Elysian Velden”.
-Swinburne, Clymer, “The Rosicrucians, Their Teachings”

Het symbool van de gevleugelde Zon in een vrijmetselaarsloge.

De weergave van dit symbool, hoewel het onbelangrijk en esthetisch is, legt de nadruk op de occulte spirituele dimensie die ten grondslag ligt aan de hele voorstelling van Madonna.

“Geef me al je Liefde” of Madonna’s Sex Kitten

Later in de show, voert Madonna haar nieuwe single ‘Give Me All Your Luvin’ op. Het nummer is voorzien van twee nieuwe favorieten uit de industrie: Nikki Minaj en MIA. In de clip van het lied, en tijdens de Superbowl voorstelling, worden deze twee vrouwelijke rappers op een specifieke manier afgebeeld: in plaats van als volwaardige artiesten te worden gepresenteerd die iets bijdragen aan het lied van Madonna, worden ze afgeschilderd als haar “volgelingen” die juichen voor de ‘hoogste Priesteres’ van de industrie. Deze “relatie” waarbij Madonna aan de macht is – en dus de leider is – is doordrenkt van de Mind Control symboliek, in het bijzonder van het Beta Programma, ook bekend als Sex Kitten Programmering.

In de videoclip van ‘Give me Your Luvin’, zijn Madonna, Nikki Minaj en MIA verkleed als Marilyn Monroe, het ultieme prototype van de Sex Kitten Programmering.

Een ander symbool dat geassocieerd wordt met de Sex Kitten programmering, zijn katachtige afbeeldingen op kleding en textiel. De gehele pauze show was een extravaganza van dieren-afbeeldingen.

‘Like a Prayer’ of de laatste preek

Madonna sloot de pauze show af met één van haar grootste hits: Like a Prayer. De videoclip van dit nummer was altijd al controversieel vanwege de vermenging van religieuze thema’s met seksualiteit. Als het lied begint, krijgt de show een zeer plechtige en spirituele sfeer zodra Madonna en Cee-Lo Green het podium betreden om de laatste preek te geven. Religieuze figuren zijn meestal in het wit gekleed om zuiverheid en godzaligheid te vertegenwoordigen. De twee zangers waren gekleed in zwarte gewaden, en zwarte gewaden worden meestal gebruikt in … zwarte missen.

Zodra het lied begint, wordt er een enorm Oog weergegeven voor het podium, wat een hint is voor de invloed die de Illuminati uitoefent op deze spirituele voorstelling.

Madonna’s pauze show eindigt in een dramatische maar toch zeer belangrijke kwestie:

Aan het einde van haar optreden, opent de vloer zich onder Madonna’s voeten, en valt ze in de vergetelheid.

Als Madonna over gaat in wat op de “Onderwereld” lijkt, zingt Madonna ‘I hear you call my name, And it feels like home“. Dit is wederom een omkering van de conventionele religieuze symboliek, want ‘thuis’ zou in de hemelen moeten zijn. En in het geval van Madonna, ging ze toch duidelijk ‘niet’ in die richting.

De show eindigt met een boodschap waar iedereen het mee eens zal zijn.

De woorden “Wereld Vrede” verschijnen op het podium, een PR-vriendelijke slogan die gebruikt wordt door degenen die streven naar een Nieuwe Wereld Orde, onder leiding van een één wereldregering.

Als we het afzonderlijk beschouwen, kunnen de symbolen die hierboven werden beschreven eenvoudig worden beschouwd als “cool”, en de meeste kijkers van de Superbowl gaven er dan ook weinig aandacht aan. De verpakking van al deze tekens en symbolen in een uitgebreide 13 minuten durend optreden, kunnen echter niet worden afgedaan als “willekeurige beelden”. Integendeel zelfs, de combinatie van al deze symbolen vormen een geheel, en definiëren met grote diepte de onderliggende filosofie en de agenda van de machthebbers – de Illuminati. Madonna’s omarming met de symboliek van de Illuminati, wat meer besproken werd op deze site, valt samen met haar ondertekening met Interscope Records, één van de belangrijkste leveranciers van Illuminati symboliek in de muziek industrie. Haar show kan derhalve beschouwd worden als de “lancering” van haar drie-albums (en 40 miljoen Dollar) in relatie met het prominente label. Madonna’s Superbowl uitvoering heeft laten zien dat, ondanks het feit dat ze een icoon van de industrie is, dat ze een pionier is geweest in bepaalde thema’s, die moderne popsterren nog steeds begaan, moet ze nog steeds de mal passen en dezelfde symboliek omarmen als de beginnende popsterren.

Doordrenkt van diepgaande beelden, was Madonna’s optreden een enorm Illuminati ritueel, en één die bijgewoond werd door miljarden kijkers. Op deze Superbowl, de ‘Dag van Verzoening”, Madonna, de hogepriesteres van de Illuminati-industrie, het Heiligste der Heiligen van Amerika, leverde een 13 minuten durende preek die gehoord werd door allen … maar werd begrepen door weinigen.

Originele artikel:
http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/madonnas-superbowl-halftime-show-a-celebration-of-the-grand-priestess-of-the-music-industry/

Aanvullend (Engels):

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s