Rituele symboOlympische Spelen

Rituele symboOlympische Spelen

The Tempest van William Shakespeare

De openingsceremonie en sluitingsceremonie zijn een gevaarlijk ritueel.
De openingsceremonie van de Olympische Spelen is geïnspireerd op The Tempest (De Storm). The Tempest is een stuk van William Shakespeare. En werd voor de eerste keer opgevoerd in 1611. De Storm waar het om gaat, wordt veroorzaakt door de geest Ariël en andere geesten. Het stuk opent midden in een storm, als een schip met de koning van Napels met zijn gezelschap worstelt om te blijven drijven. Aan land, kijken Prospero en zijn dochter Miranda hoe de storm het schip omsingelt. Prospero heeft de storm met magie gecreëerd en legt uit dat zijn vijanden aan boord zijn van het schip. In het stuk wordt vermeld dat de laatste bewoner van het eiland het kind van Sycorax en de duivel genaamd Caliban. wie Prospero tot een slaaf had gemaakt. De rode lijn in het verhaal is de hertog Prospero van Milaan die zijn magische krachten (rituelen) uitoefent over de elementen (mensen, weer, water, materie).

The Bell of Caliban
De ‘Bell of Caliban’ is de grootste harmonisch afgestemde bel in de wereld. Deze Bell hangt in het Olympisch stadion i.v.m. de opening van de Olympische Spelen, en zal gebruikt gaan worden in het stadion als het door Shakespeare geïnspireerde spektakel begint. Hij weegt 27 ton met een afmeting van ongeveer 2 bij 3 meter, en is geproduceerd door de Whitechapel Bell Foundry in Oost-Londen, die de opdracht uitbesteedde aan een Nederlandse fabrikant. De Bell heeft een inschrift met de tekst: The Tempest’s Caliban: “Be not afeard, the isle is full of noises”. (wees niet bang, het eiland zit vol geluiden.)

De volledige speech die hoort bij de inscriptie in The Bell (The Tempest’s Caliban: “Be not afeard, the isle is full of noises”), omschrijft de directeur Danny Boyle als ”prachtig”‘, en, ”het is de inspiratie voor het thema en de openingstitel Isles of Wonder” (Het Wonder-Eiland). Danny Boyle is de artistiek directeur van de Olympische openingsceremonie.

Dit is de volledige speech van de tekst in de Bell of Caliban:
The Tempest’s Caliban
Be not afeard; the isle is full of noises,
Sounds, and sweet airs, that give delight and hurt not.
Sometimes a thousand twangling instruments
Will hum about mine ears; and sometime voices
That, if I then had waked after long sleep,
Will make me sleep again; and then in dreaming,
The clouds me thought would open, and show riches
Ready to drop upon me, that when I waked
I cried to dream again.

vertaling:
De Stormen van Caliban(de duivel)
Wees niet bang, het eiland zit vol met geluiden
Geluiden, en zachte luchten, die vreugde geven en geen pijn doen.
Soms met duizend tokkelende instrumenten
Zullen rondom mijn oren gonzen, en soms stemmen
Dat, als ik wakker geworden was na een lange slaap
Mij weer zal doen laten slapen; en dan in dromen,
De wolken mijn gedachten zouden openen, en de rijkdom laten zien
Klaar om te laten vallen op mij, dat toen ik wakker werd
Ik huilde om nogmaals te dromen.

Dit is dus waar Danny Boyle naar refereert als hij het heeft over de inspiratie voor de Bell en de openingsceremonie en het hele thema er omheen. Zouden er veel mensen zijn die zijn gedachtegang logisch en begrijpbaar vinden? In feite, en wat je zal ontdekken als je de feiten bekijkt, is The Tempest niet een onschadelijk theaterstuk wat fictie is. De woorden van Caliban zou je niet licht moeten opvatten. Omdat dit alles een heel andere bedoeling heeft dan je zou denken.

Er is meer gaande dan je kennis van hebt en dan je kan waarnemen.

Isles of Wonder
Het thema van het evenement is ‘Isles of Wonder’, en is een citaat van Caliban in Shakepeare’s The Tempest. Het zogenaamde thema ‘Isles of Wonder’ is doordrenkt met onnatuurlijke beïnvloeding, manipulatie, en rituelen. Rituelen die met ons worden uitgevoerd, en in energie (en ook in materie) dingen teweeg brengen.
Deze openingsceremonie is een doordacht geregisseerd massa ritueel.
Waar o.a. de energie van de aanwezige mensen als object zal dienen.
Dus WIJ de mensheid zijn het object dat misbruikt en geschaad gaan worden.

Caliban/de duivel

De Olympische vlam
De Olympische vlam en het ritueel er om heen representeert het licht-lichaam van een man of vrouw, die het licht/leven van Zeus draagt. Het gouden handvat staat voor een gouden raster cellulaire structuur. En de driehoekige vorm aan de binnenkant staat voor strengen DNA dat de sleutel is tot de infusie/instorting van licht. Dit ritueel modelleert en wil zeggen dat we dichter komen bij een post-menselijke transformatie (naar een lagere trillingsfrequentie), een letterlijk samenvoegen/verenigen met de ‘goden’/laagfrequente energieën. Dit is geen legende of ongrijpbaar verhaal, dit is de werkelijkheid.

Occulte en Rituele Architectuur
Aan de rand van het dak van het stadion zie je piramide-vormen met in de top van de piramides de verlichting. De aanwezige mensen binnen het stadion zullen zich IN die vorm-structuur van de piramides bevinden, en dus: IN de kern (het ‘lichaam’) waar de tempel (c.q. de energiestructuur voor het ritueel) is gevormd. Dit is rituele architectuur, ontworpen om een energiezone te genereren, en geassocieerd met de tonen van de ‘Bell of Caliban’.

Symboolympisch Stadion Londen

Zie je ook dat alles door elkaar heen verweven is?
Bell of Caliban, The Tempest, Isles of Wonder, de architectuur, niets staat los van elkaar en niets is toeval. De (machthebbende) mensen die dit alles organiseren aanbidden Zeus letterlijk, inclusief het daarbij behorende gedachtegoed. Al is voor deze mensen Zeus hetzelfde als wat zij noemen Satan (dit is dus hoe zij dit zien). En ze gebruiken meerdere namen en bewoordingen o.a.: Isis, Horus, Baäl, Tamuz, Baphomet, Eastern Star, Zonnegod, de zon, Astarte, Ishtar, IHS, Osiris, en nog vele namen meer.

Voor deze mensen zijn al deze namen en verschijningen allemaal één en hetzelfde (wezen).
Wist je dat Caliban voor de duivel staat, en dus Satan betekent. Hoe geloofwaardig is het eigenlijk om zo iets in alle facetten bij een evenement als de Olympische Spelen te betrekken en erin te verwerken, en dan te beweren dat het gaat om liefde en plezier en de ‘green and pleasant’ land.

Laten we niemand welkom wensen op de rituele Symboolympische Spelen(GA NIET NAAR DE OLYMPISCHE SPELEN) Want behalve de Olympische vlam, de Regenboog die overal terugkomt, het ‘Alziende Oog’ (zie o.a. de mascottes), de Orbit Tower, Hacken Lee, Piramidevormen, The Tempest, Isles of Wonder, de Bell of Caliban, en het 3 minuten lang rinkelen van bellen ‘s morgens op 27-7 door heel Engeland, zijn er nog talloze andere rituelen (c.q. symbolen) en energie-onteigening manieren. Het is dus één groot geregisseerd ritueel waarmee ze ons de mensheid misbruiken en schaden en schenden.
Zij misbruiken en vervormen en stelen ONZE energie.. onze eigenheid. Zonder dat we ons er bewust van zijn en zonder dat we er toestemming voor gegeven hebben. Al deze rituelen, of beter gezegd dit hele groooote ritueel, brengen in energie allerlei dingen op gang. Bij de mensen zelf, en ook in andere dimensies. Het is ongekend wat er zal plaatsvinden op o.a. de openingsceremonie van de Olympische Spelen.

Dit wat de machthebbende mensen allemaal doen zijn gevaarlijke rituelen.
Rituelen kunnen veranderingen in je energie en energieveld aanbrengen die je nooit meer terug kan draaien. Je kan wel weer verder groeien/ontwikkelen en de dingen die veroorzaakt zijn oplossen, al kost dat veel tijd en pijn, verdriet, moeite en ontzettend veel kracht en moed.

Dit alles gaat natuurlijk veel verder dan rituelen en machthebbers die de mensheid beheersen, al is dit wel een uiting in de materie waardoor ze de mogelijkheid hebben om de mensheid te schaden en (be)sturen en manipuleren. En om ons te onteigenen van onze unieke eigenheid. Dit kan alleen als wij geen kennis hebben van energie en de werking van energie. En vaak ook erg weinig weten over de werking van onze hersenen/geest, ons DNA en onze cellulaire structuur.

…. Hoe dan ook. ‘Onze gestolen spirituele energie gaat naar wat bekend staat als de onderwereld, mijn vrienden‘. Dus nu weet je het. De onderwereld moet zichzelf aankondigen op de één of andere manier om je vrije wil en acceptatie te verkrijgen. (u gaat naar een monument Uit Vrije Wil, u gaat naar de kerk Uit Vrije Wil) Net als Morpheus zichzelf aankondigde (de onderwereld) door een klaproos op Herdenking`s Dag, om uw acceptatie en vrije wil te ontvangen om “Hem te Eren” (spirituele acceptatie).

…. Een groep Multi dimensionale wezens hebben een doolhof van occulte symboliek in je geest gecreëerd wat gebruikt wordt om u, ‘hen’ indirect te laten aanbidden via mythologische goden. In principe aanbid je buitenaardse reptiel wezens al misbruikmakend van je onderbewuste.

U en ik creëren onze werkelijkheid door onze onderbewuste gedachten, zodat het de Slangen Cult dient om onze onderbewuste gedachten te controleren en zichzelf plaatsen, als onze goden, in onze onderbewuste gedachten, en daarom verwerven ze ons respect voor hun symbolische monumenten door middel van manipulatie van ons onderbewustzijn”.

Op school leer je o.a. deze levenswijsheid niet, nee op school laten ze je alleen je linker hersenhelft ontwikkelen. Het grootste gedeelte is daarop gericht, zodat je een onnatuurlijke en ‘scheve’ ontwikkeling krijgt. En daardoor een ongeïntegreerde samenwerking (van de kwaliteiten) van de linker en rechter hersenhelft. Zodat je niet in balans kan komen, en een beïnvloedbaar en productief object kan worden voor de machthebbers.

Kom zElf in balans .. onderzoek alles en behoud de feiten : )

Originele artikel:
http://olympiczion.nl/index.php/rituele-symboolympische-spelen/

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s